dinsdag 7 november 2006

Wandelen

Ik ga me zometeen weer wat onder de wandelaars begeven. Een schier eindeloze sliert kantoormensen die hun middagwandelingetje door de stad, meestal in groepjes, doen. Gelukkig heb ik een route voor mezelf gevonden die precies lang genoeg duurt en, belangrijker, voor het grootste deel buiten de geijkte paden om gaat. Ik wandel lekker alleen langs de singels en door het park. Meestal bootjes kijken of de mensen benijden die op een mooi schip wonen.

Eén van de mooiste schepen (de Pronckert) die ik altijd zie liggen, kwamen we op het water tegen in de herfstvakantie. Wat lijkt me dat geweldig. Gewoon met je huis op pad!

1 opvarenden:

Anoniem zei

Het is inderdaad geweldig om met je huis op pad te gaan. Helemaal selfsupporting, je hoeft niets in te pakken. En bedankt voor het kompliment.



Ben Drenth

ms De Pronckert