woensdag 13 december 2006

Blogbezoek

Als nieuwe blogger ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar mijn bezoekers. 't Zijn er dagelijks niet zoveel, maar in de IP-lijst zie ik regelmatig enkele nummers terugkomen. Die van mezelf het vaakst. En daarna het bezoek van mensen die ergens anders in de bovenbalk op 'next blog' hebben geklikt. Doe ik ook wel eens, is soms heel verassend. Ik ben benieuwd wie jullie zijn en waarom jullie terugkomen. Vul je naam in het W.I.E. lijstje in. Het kan geen kwaad en is gewoon leuk. Geen W.I.E., dat geeft vervelende bijverschijnselen, dus toch maar niet.

Mijn bezoekersaantallen gaan omhoog als ik comments schrijf bij andere bloggers. Het is een gevolg van, niet de reden waarom. Ik doe het ook maar bij een paar. Gek is dat, je kent de andere bloggers niet persoonlijk, toch raak je een beetje betrokken bij hun dagelijkse belevenissen. Soms aangrijpend, vaak luchtig. Het viel me net op dat in mijn leeslijstje hiernaast veel vrouwen staan. Hoe zou dat nou weer komen?
Update: ter compensatie heb ik Hans B en Joop er ook bij gezet.

7 opvarenden:

Anoniem zei

Nou Gerhard,

ik kijk elke dag even, maar dat weet je ook wel. Dit ter lering en vermaak van mij. Dat bloggen etc lijkt wel wat. Goed voornemen voor 2007!!

(waar is die Wie lijst?) Maar volgens mij weet je ook wel ik ben hé ouwe seun!!!

Gerhard zei

wie doet het nie.
heb ík weer.

Enno Nuy zei

Ik vaar wel eens uit en doe soms vaste havens aan. (crossingmysoul.blogspot.com)

Anoniem zei

Benedictus, dat is Narius; je comment-mogelijkheid werkt merkwaardig, in elk geval heel anders dan bij mij.

Anoniem zei

Ik ben hier voor het eerst. En vind het wel gezellig dus kom vast nog eens langs.

Anoniem zei

Oh nee! Tweetst was ik hier. Mag niet liegen he?

Anoniem zei

Was soll das? Deutsche Kommentare? Daar kan de IT-er nog wel verandering in brengen lijkt me.
Het is logisch, als je commentaar levert, gaat de weblogger kijken: wie is die Gerhard. Een man, met een boot, blijkt. Schrijf zo door.
Een w.i.e-lijstje, zwisschen Häckschen, remt het laden van menig weblog; ik zou het gewoon verwijderen als ik je was, want je hebt er ganz wenig an.