zondag 17 december 2006

Duizelen

Ben ik wel geschikt voor de Blog-wereld, vraag ik mij soms af.

Voor geen goud zou ik in bergachtige streken willen/kunnen wonen. Op zich heel mooi, al die prachtige landschappen, maar ik ben er veel te nieuwsgierig voor. Ik zou alle bergtoppen die ik kon zien willen bezoeken, om te kijken hoe het daar is. En daarachter: allemaal nieuwe toppen. Om gek van te worden.

Het schijnt een mannending te zijn om uren onderweg te zijn naar zo'n top en dan met een verrekijker terug te kijken naar waar je vandaan kwam. Maar dit terzijde...

Op precies dezelfde manier word ik nieuwsgierig naar al die bloggers. Wat zijn het voor mensen, wat zit er achter de kleine sluiertipjes die ons worden gegund. Zijn er nog meer bloggers; welke briljante schrijvers loop ik mis. Tenslotte stuur je slechts op de links van anderen en de reacties van sommigen.

Ik laat het voorlopig maar even bij het uitzicht dat ik nu heb, rustig rondkijkend vanaf mijn veranda. Dat lijkt me beter.

2 opvarenden:

Anoniem zei

Om met Martin Bril te spreken:

Credo

je mist meer
dan je meemaakt

Helemaal
niet erg

Gerhard zei

Mooi credo!
Kan ik me helemaal in vinden.