zaterdag 4 november 2006

Klussen

Ik kijk graag naar klusprogramma's. Als je die mannen aan het werk ziet kun je jezelf wijsmaken dat het allemaal heel gemakkelijk is en dat je het zelf ook best zo zou kunnen.

Ik vraag mij trouwens wel af waarom al die klusprogramma's op tv zijn op momenten dat je zelf ook druk aan het klussen zou moeten zijn. Het is altijd op zaterdagmiddag, en de herhaling op zondag. Waarom niet op vrijdagavond, dan kun je vast in de stemming komen.

Vandaag weer geprobeerd om de kast in onze slaapkamer af te maken. Maar ik kom er niet goed uit. Niks is standaard (maat) en ook is mijn gereedschap altijd zoek. Voorbereiding en nabereiding (opruimen) is het halve werk. En goed gereedschap de andere helft. Bij mij werkt dat helaas niet. Het is altijd een geklooi en ik word er moedeloos van.

Ik doe dan ook liever andere dingen, die ik wél goed kan. Werken aan websites of cursussen voorbereiden die ik wil geven. Het zou mooi zijn als je door het ene zelf te doen, het andere kan laten doen. Maar zover ben ik nog niet. Nog even afzien dus.

2 opvarenden:

Anoniem zei

Ha wat leuk dat je ook (weer) logt Ger.

Anoniem zei

Lollig hé? Ik liep er al weer een tijdje aan te denken, nu dan maar eens de stoute schoenen aangetrokken.