zondag 5 november 2006

Websites

Toen ik hier aan begon een paar dagen geleden had ik het idee dat er niet zoveel was waar ik iets over te schrijven zou kunnen hebben. Maar dat lijkt mee te vallen, er schiet je toch wel steeds iets te binnen waar je een paar woorden over kwijt kunt. Je moet gewoon even beginnen.

Ik ben nu bezig met een nieuwe site voor een klant van mij. Wat ze hebben heb ik rechtstreeks in beheer genomen van de vorige maker, maar het zint me niet zo erg. Dat kan veel mooier en duidelijker. Maar helaas is ontwerpen niet mijn sterkste kant en als ik iets heb gemaakt, dan ben ik er weer veel te kritisch over. Dan kan ik me verliezen in gesleutel aan details, waar later waarschijnlijk niemand over valt/was gevallen. Dat moet ik afleren!

Met het schilderen van de boot is dat ook zo, maar zit die verf er eenmaal op dan moet je er afblijven, anders is de ellende niet te overzien. Meestal zie je er van afstand toch nooit meer wat van.

De vorm waarin deze (gratis) blog is gegoten bevalt me eigenlijk ook niet zo. Als je commentaar op deze posts wilt leveren word je haast blind geslagen door die witte pagina...

0 opvarenden: