dinsdag 2 januari 2007

Een nieuw begin

Nieuwjaarsdag, een dag van stilte en bezinning. Bijkomen van de drukte en hectiek van de afgelopen maand, een heerlijke dag voor jezelf. Géén blog, lekker thuis met z'n drietjes. Een bericht dat mijn beste vriendin weer veilig thuis is met haar gezin, na een verre, avontuurlijke en verdiende vakantie van twee weken. (Sorry van de oliebollen, Ouwe Seun!)

Na een tijdje toch weer wat 'onrustig', dus: brievenbussen uit de vijver gevist, rubberboot uit het water gehaald en schoongemaakt (zo'n uitgesteld klusje waarvan je soms schrikt als je er aan denkt). Goede vrienden die onverwacht (altijd leuk) langskwamen, zodat de middag een heel gezellig einde kreeg en waardoor het buitenspul nog steeds in de garage staat. Hun kinderen lieten via MSN aan mijn dochter weten dat ze 'honger' kregen. Nieuwe tijden...

Vanochtend hartstikke verkouden en een beetje koortsig toch, wegens verplichtingen, aan het werk gegaan. Maar wel een uurtje langer blijven liggen. Het nieuwe jaar is weer begonnen. Met heel prettige vooruitzichten. Ik heb er zin in!

Aan mijn trouwe lezers (verrassend, dat ik die al heb) en andere bezoekers: Een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen.

Marius noemt mij in zijn blog van vandaag, ik voel mij daardoor vereerd. En ik zou geheel pretentieloos willen zeggen: je weet het niet voordat je het probeert.

6 opvarenden:

Enno Nuy zei

"Ik heb er zin in", wie zei dat in al z'n argeloosheid ook al weer? PF, ... maar ik ben blij dat jij er goedgemutst tegen aan gaat. Wel verrassend he Gerhard, maar kom eerst maar over je verkoudheid heen.

Gerhard zei

Nee, die zei: ik heb d'r zin an. ;-)

Anoniem zei

Ook een goed jaar voor jou -- en ik denk dat je verrassend bedoelt.

Gerhard zei

Haha, ik heb het snel verbeterd! Ik meende al dat er iets niet klopte...

Anoniem zei

Ja Gerhard,
dat was een grote teleurstelling dat we niet mochten genietn van je heerlijke oliebollen. We verheugden ons er erg op zeker na het lekker makende smsm je wat ik mocht ontvangen toen we nog puffend in de zon stonden. Je wist toch dat het nieuwjaars dag was dat we er waren.??? Jammer, volgende jaar een dubbele portie? Ik hoop dat je weer opgeknapt bent en kom je weer eens een bakje halen en foto's kijken? Groet aan de meiden.

Walle Geertsje

Anoniem zei

Trouwe lezers kunnen zich vier dagen na dato nog wel een "gelukkig nieuwjaar terug" permitteren. ;-)