donderdag 4 januari 2007

Vijf mesjes

Nieuwe scheersystemen wil ik altijd wel proberen. Ik ben een Gillette-fan, heb wel eens wat anders geprobeerd (zie eerste zin) maar G. vind ik toch het beste.

Maar, kom op zeg, víjf mesjes! Waar slaat dat op. Meer is beter? Niet altijd. Ik was niet van plan mee te gaan. Vind het idioot. Maar de nieuwsgierigheid wint (zie eerste zin). Proberen kan altijd, binnenkort een verslag.

Fuck Everything, We're Doing Five Blades
What part of this don't you understand? If two blades is good, and three blades is better, obviously five blades would make us the best fucking razor that ever existed. Comprende?
James M. Kilts CEO and President, The Gillette Company

Een CEO die zich zó uitdrukt, verdient een kans ;-)

4 opvarenden:

Anoniem zei

Je weet nooit natuurlijk. Vijf mesjes kunnen wel héél erg veel beter zijn dan uhm.. ja. minder mesjes. Wie weet wil je over een jaar niet meer zonder. Kun je je niet voorstellen dat je ooit met drie of vier mesjes geschoren hebt. Of zit ik er nu helemaal naast?

Gerhard zei

Nee, helemaal goed!

Anoniem zei

Ga ervoor!

Anne-Marie zei

Ik ben eigenlijk meer voor een baard...