zondag 21 januari 2007

Engeltje

Een beetje rillerig en niet echt fit, besloot ik vanmiddag dat het tijd was om even onder de wol te kruipen. Van beneden kwamen zachte pianoklanken. Eerst aarzelend, daarna steeds zekerder, sneller en vrolijker. Ik dommelde weg. Toen ik wakker werd zag ik deze zuster van dertien:

"Gaat het weer een beetje, meneer B?"

6 opvarenden:

Anoniem zei

Ach.. wat schattig!

Ennuh.. dat is toch prachtig, pianomuziek horen terwijl je in je mandje ligt.. ik ben gek op pianomuziek!

Beterschap Gerhard!

Gonda zei

Kwam ze ook nog met een waterzak aandragen om op je koortsige voorhoofd te leggen? ;-) Of eerst maar even de bloeddruk meten? :-)

Gaat het ondertussen weer, meneer B?

Gerhard zei

@stoere: dank je, ik kan er inderdaad lekker op slapen!

@goentah: Bloeddruk goed, rest niet zo :(

Nu eerst even "de zaak" mailen dat ik morgen niet kom...

Enno Nuy zei

Beterschap Gerhard. Maar het is prachtig dat je de korte gedachte, tevens anecdote, hebt vastgelegd.
(Laat vandaag, ik was de hele dag van huis.)

Anoniem zei

Te lief gewoon. Groetjes uit New York!

Anoniem zei

Wie doet dat nou je storen als je lekker in je bed ligtb