zaterdag 17 februari 2007

Blogvisite

Ik leg steeds meer visites af in de blogwereld. Lang leve Google Reader, anders was het niet te 'managen'. Maar dan kom ik daar in de huiskamer, zitten daar vaak bloggers op de commentbank die ik al ken! We gaan kennelijk allemaal bij elkaar op visite. In het echt heb ik dat nou nooit (of zelden), die verbazing van: "Hè, jij hier?"
Toch moet ik er een beetje om denken, het gaat wel veel tijd kosten zo. In de winter prima, maar straks wordt het een probleem. Nou ja, we zien wel hoe het gaat.

5 opvarenden:

Anoniem zei

Straks zitten we weer op 't water...
Dan wordt 't komkommertijd op KlapBlog !

Anoniem zei

Ja Gerhard, het is een klein wereldje, hopelijk ook trouw. Wij beiden kennen het zomerblogseizoen nog niet, maar het kan best zijn dat je dan een poos twee keer per week visite rijdt. Het wijst zich vanzelf want het is je eigen weg.

Gerhard zei

@Anders: Heet jouw boot KlapBoot? ;-)

@Marius: Visite rijden! Ik ga zo even op pad. Hopelijk niet te veel patiënten. ;-)

Gonda zei

Loggen is inderdaad een typische winterbezigheid. Als de dagen langer worden en je meer buiten bent, wordt mijn logfrequentie minder. En mijn bezoekersaantallen ook :-)
Het lijkt wel incestueus, dat logwereldje! Ik heb dat ook, dat ik bekende namen zie als ik een log ad random aan klik!

Anoniem zei

Digitaal vlooien noem ik dat. We vormen toch een grote apenrots in weblogland.