maandag 30 april 2007

Kleine meisjes worden groot!

Drie jaar terug was mijn dochter fokkemaatje van R. Deze leuke zeilster is inmiddels uit de Flits gegroeid en zeilt nu in de Schakel-klasse. Maar ze zoeken elkaar nog altijd op en na de wedstrijden van zaterdag gingen de twee meiden even op pad in de Schakel van R. Mijn dochter is nog eigenlijk wat te licht, maar het ging prima. In de trapeze hangen en planeren maar!


7 opvarenden:

Anoniem zei

Dus we zien het duo nog wel 'ns terug bij de olympische spelen ?
in de 470 ofzo...

Anoniem zei

Mooie actiefoto's.

Gonda zei

Wat een gave actiefoto's! Je bent vast apetrots op haar. Snap ik helemaal!

Anoniem zei

Vooral die laatste met dat tegenlicht! Erg mooi.

Gerhard zei

@Anders: Wie weet, ze zijn er fanatiek genoeg voor!

@Joop: Dank!

@Goentah: Heel erg, ik geniet er net zoveel van als zij.

@Jowi: ik vond 'm eerst mislukt, maar hij is toch mooi geworden.

Anoniem zei

Geweldige trots en kracht en plezier.

V@nM@n zei

Er zitten een paar schitterende foto's bij...