vrijdag 20 april 2007

WiFi in het weekend

Op ons weekendstek is WiFi aangelegd, dus in theorie zou ik u tijdens het weekend live verslag kunnen doen van het leven aldaar. Maar het kost €5,- per uur (in één keer te verstoken), terwijl ik vind dat het gratis zou moeten zijn. Als service naar 'de klant' toe, zogezegd, want het is daar allemaal al duur genoeg.

U zult dus moeten wachten tot na het weekend.

PS
Het is hier wat stilletjes, qua bezoekersaantallen. Ik ben zelf momenteel ook niet zo bezoekerig en reageerderig. Komt dat door uw toenemende buitenleven en zo?

7 opvarenden:

Anoniem zei

Het toenemende buitenleven, dat is het!
Aangezien ik dat altijd zo lang mogelijk uitstel zal ik proberen ter compensatie extra veel te reageren :)

Gerhard zei

@Jowi: Gezellig! En heel aardig van je.

Anoniem zei

Wel zo rustig - een heel aangenaam weekend jullie, het weer heb je helemaal mee dus doe wat de zon van je wil.

Gerhard zei

Bedankt Marius, dat zullen we zeker doen. En jij dan ook natuurlijk!

Anoniem zei

Bij mij is het ook heel rustig. Misschien is er buiten inderdaad van alles te doen.

esther zei

Nee, ben gewoon een paar dagen even niet in logland geweest. Veel plezier op je weekendstek!

Anoniem zei

Ja....bij mij hetzelfde...ook rustig. Nu ben ik ook lekker buiten bezig geweest en heb ook geen logjes bezocht!