donderdag 31 mei 2007

Mobieltjeswedloop

Ineens zijn alle mobieltjes bij ons thuis aan vervanging toe. Behalve eigenlijk die van mij, want zolang heb ik hem nog niet. Maar ik loop zwaar achter. Het begon met mijn dochter, die kocht deze:
Toen was die van Maria helemaal gaar, die wilde (en nam) deze:
Ik, de gadgetfreak, moet me behelpen met deze:
Ik wil eigenlijk ook wel wat anders. Maar wat? Het moet van alles kunnen voor niet te veel. Kom daar maar eens om. Ik kom er niet uit, ik kan niet beslissen. De stress van de moderne mens in deze jachtige maatschappij. Is deze wat?

8 opvarenden:

Anoniem zei

De LG is mooi; ik heb een Benq-Siemens (great).

Gerhard zei

@Marius: Welke Benq-Siemens heb je dan?

V@nM@n zei

Puur een luxe probleem.... Ik heb een vijf jaar oude sony-ericsson en daar kan ik mee bellen....

Anoniem zei

Jij wilt zeker 'n (spat)waterdichte met kompas én gps... ?

Anoniem zei

> de EF81

Anoniem zei

dat is zeker wat, als het de D900 is. ;)

Anoniem zei

en anders de nokia n-serie.

Gerhard zei

@Wies: het is de U600. Ook heel mooi en over twee dagen heb ik hem!