zondag 17 juni 2007

Mooie luchten

Zaterdagavond Kolmeersland. In grofweg zuidoostelijke richting nam mijn dochter (13) deze foto's toen ze het fototoestel uit onze boot ophaalde om foto's te maken van de disco met de hartpatiƫntjes.

Grappig, dat zij precies dat deed waarvan ik vaak denk dat ik het eens zou moeten doen, maar er nooit de moeite voor neem en dan later spijt heb. Ik ben ook gek op wolken, mooie luchten. Het raakte me wel dat zij het zag, dat het haar opviel. En dat ze het zo bijzonder vond dat ze er de tijd voor nam om er foto's van te maken.


6 opvarenden:

Gonda zei

Wow! Mooi, Hella! Je hebt cameragevoel!

Anoniem zei

Die eerste twee zijn top!!

Anoniem zei

Dat gevoel ken ik ja.....ik zou ook m'n blik eens wat meer open moeten zettten! Leuk dat je dochter dit doet!

Anoniem zei

Het was een weekend met opvallend mooie wolkenluchten, ik heb er ook van genoten tijdens de terugrit van vakantie. Net theater.

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's heeft ze gemaakt, vooral die bovenste twee.

Anne-Marie zei

Mevrouw heeft talent!!