dinsdag 5 juni 2007

Nu het nog kan...

Nog nooit bij ze geweest, maar vrijdag gaat het er dan toch van komen!
Wie gaan er nog meer?
Er zijn nog zat kaarten. Eigenlijk wel sneu, zo je carrière te moeten beëindigen met teruglopende verkoopcijfers...

9 opvarenden:

Anoniem zei

In '84 (van de vorige eeuw, dat is...) gingen wij naar de Stones in de Kuip. Het zou toen ook ongetwijfeld de laatste keer zijn om de heren live in ons kikkerlandje te aanschouwen.
Nu, 23 jaar later, zijn de mannen nóg bij elkaar. Da 's aan de ene kant wel wat waardering waard. Aan de andere kant, denk ik ook wel eens, dat ze beter toen uit elkaar hadden kunnen gaan...
Alleen Mick Jagger heeft in die tijd nog een echt fraaie solo-cd uitgebracht.
Toch weet ik zeker dat je 'n toffe avond krijgt !

Al was 't alleen maar door het uitje met ouwe maten én het voorprogramma (Van the Man)...

Anoniem zei

Leuk!!!!!!!!! Ik zou wel willen!

Waarom eigenlijk niet? Gebrek aan tijd, energie, oppas........alles behalve zin!

Anoniem zei

Van Morrison ook? Lijkt me een magnifieke avond te worden.

Gonda zei

Het zal wel vol zitten met 'ouwere jongeren' zoals jij, hihi :-) Ik ben benieuwd naar je verslag!

Gerhard zei

@Anders: Nóg 23 jaar zal teveel gevraagd zijn. Ik ga met Maria, geen ouwe maten deze keer.

@Ingeborg: Kom op meid, gáán!! J kan wel 'oppassen' (slecht woord voor vaders) ;-)

@Marius: Dat komt helemaal goed, ik heb er echt zin in.

@Goentah: Ik ben ook benieuwd naar mijn verslag. Welke wonderlijke gedachten er naar boven komen borrelen en wat er daarna uit de pen rolt. Misschien wel niks...

V@nM@n zei

Ik ben gewoon een Beatles fan...

Gerhard zei

@V@nM@n: ik vond ze altijd wat te lief, maar vooruit. Als ze nog eens optreden ga ik daar ook heen. ;-)

Anne-Marie zei

Helemaal zin in volgende week maandag.... Bryan Adams. Zo'n eighties herinnering waar ik nog nooit heen ben geweest.
Enneh, "nu het nog kan"? Inderdaad toen ik naar Queen had gekund ben ik niet gegaan en nu is Fred dead.

Gerhard zei

@AM: Daarom moet je nooit te lang wachten. Gaan wanneer je kan!