woensdag 4 juli 2007

Even dit

Zo tegen de vakantie ben ik nogal 'single minded'. Bezig met m'n werk (nog een week) en bezig met de vakantie. Daarom komen er even niet veel andere gedachten boven waaruit inspiratie geput kan worden. Maar er waren wel twee dingetjes die ik even met u wou delen.

Iemand zocht in Google op "foppe de haan" "van morrison". Wat een merkwaardige combinatie. Waarom zouden ze dat ingetikt hebben? Grappig genoeg komt mijn site dan als tweede boven. Ik zie dat wel vaker, van die verrassende dingen waardoor ik word gevonden. Nu is het nog wachten tot ik iets zoek en mezelf vind!

En, ik kijk graag naar de Crime Night op Veronica. Allemaal herhalingen nu, dus even niet echt boeiend. NCIS is één van de programma's. Maar waarom spreekt de voice-over bij de aankondigingen dit altijd uit als NCI-Ass. Zou die dat expres doen? Of is hij gewoon een beetje vol van zichzelf met zijn opgeblazen stem? Ik moet er in ieder geval altijd om lachen.

3 opvarenden:

Gonda zei

Misschien vind hij het gewoon stoer om ass te zeggen, of weet ie niet beter. Of wie weet heeft een van de hoofdrolspeelsters wel een bijzondere ass... :-)
Het is inderdaad een beetje dom.

Ik heb ook geen loginspiratie. Ik probeer het al niet eens. Komt wel weer.

Anoniem zei

Het gebeurde mij al een paar keer, gisteren zelfs nog. Op zoek naar informatie over de (door bebob in in mijn reactiebox genoemde) verhuizing van het biologisch centrum kwam ik bij mijn eigen log terecht. Dat zal anderen dus ook wel eens gebeuren, helaas heb ik geen statistiek die dat laat zien.

Anoniem zei

Zou Foppe fan zijn van Van?