donderdag 6 september 2007

Google

Ik word veel via google bezocht. Het is grappig welke zoektermen er soms worden gebruikt die onder andere deze site opleveren. Het is soms verassend, maar ook komen bepaalde zoektermen regelmatig voor. "Anosmie" bijvoorbeeld, en ook "Eenheidsmaten". Maar deze, via de Poolse google kende ik nog niet:
"fotki nóg w gipsie"

7 opvarenden:

Chantal zei

Ja, je vraagt je af wat die mensen dan zoeken... en denken te vinden.

Anoniem zei

Hier op Andersom komen het vaakst mensen die gegoogled hebben met 'Ellen' of 'Ellen Postbank' ofzo. Het grappige dat ze vervolgens allemaal weer doorklikken naar Ellen W. !

V@nM@n zei

En waar komen die gasten dan echt op af...

Anoniem zei

Ja, dat is verrassend. Mij intrigeert ook hoe je nu weet met welke zoektermen mensen op onze weblogs komen.

Gerhard zei

@Chantal: Het is meestal wel duidelijk wat ze zoeken, maar verrassend dat ze bij mij uitkomen!

@Anders: Jij lijkt anders helemaal niet op Ellen!


@V@nM@n: Ik denk dat ze gewoon nieuwsgierig zijn.

@Marius: Ik heb een teller gemaakt waarmee ik dat vastleg. Je bent IT-er of niet! Klik maar eens op de geel met rode teller onderin het linkermenu!

Anoniem zei

ja grappig idd, bij mij komen ze het meest binnen via het zoekwoord 'bona' ... een woord wat ikzelf nooit gebruikt heb, maar wat in een reactie staat ! vaagheden...

en ik kwam hier natuurlijk niet via google, maar dat wist je al !

Cursief Huigje zei

Btw hoe kan je weten via welke zoektermen iemand je blog vindt? Moet je daarvoor een bepaald bestand plaatsen op je blog?
Laat jehet me weten aub?