woensdag 5 september 2007

Bloggen op het werk

Tja, natuurlijk komen we hier niet op het werk om te bloggen. Maar ja, als de test-mainframe zo geknepen wordt als hier onlangs, met als gevolg langere wachttijden die niet altijd met zinvol werk zijn op te vullen, is het wel even een leuk kort tijdverdrijf. Je leest even een klein stukje. Reageert misschien. Geeft eens antwoord aan bezoekers van je eigen blog. Van die dingen.

Maar nu zijn ook nog de meeste blogs voor mij niet meer op het werk te benaderen. Ik kan nog wel bij m'n blogger dashboard, dus een stukje typen gaat tussendoor nog wel even. Maar al het andere bloggeweld moet 's avonds, en ja, dan heb ik soms geen zin of tijd meer. Ben ik wel uitgelezen en -geschreven. Dus, dan weet u het even. Ik ben er nog wel, en ook erg geïnteresseerd in u, maar mijn bezoekfrequentie en reactietijd is nu een stuk lager dan voorheen. Vandaar.

6 opvarenden:

Anoniem zei

Foei! Onder werktijd bloggen! :P En nu ben je verhuisd van plaats en kan iedereen meekijken? Of is alleen het intranet nog te bereiken? Of ontploft er een bom zodra je probeert te surfen? ;) Kijk maar uit. Wel nog af en toe loggen hoor, anders moet je maar een middagje minder gaan werken. :P

V@nM@n zei

Ik doe dat alleen in de pauzes, maar als beheerder heb ik dan ook onbeperkte toegang

Gonda zei

Wat zul je nu productief worden nu je niet meer langs allerhande blogs kunt surfen ;-)

Anoniem zei

Hoe luidde die term ook al weer van een tijd geleden: mensen die wel even langskomen maar niets laten weten?
Btw: dank voor je hulp!!

Anoniem zei

Het is je vergeven. (leuk plaatje trouwens)

Anoniem zei

jaja, leuk zolang het onder de baas zn tijd kan he ; )

@marius : lurkers !