dinsdag 23 oktober 2007

Kleine irritaties

Niet alleen irritant, maar ook verwonderlijk. Nou ja, ik heb er geen last van natuurlijk, maar ik vind het irritant omdat ik het niet helemaal begrijp. Hoe ontstaat dit zomaar midden in een snoer en hoe kom je er (gemakkelijk) van af! Deze telefoon is van mijn collega, ze heeft hem nog geen maand! Zelf heb ik al jaren een snoer zonder vreemde kronkels. Kennelijk telefoneer ik neutraal, zonder de hoorn tussen opnemen en neerleggen een slag te draaien.

11 opvarenden:

Anoniem zei

Hahaha prachtig! Ik heb vroeger zoveel uren aan de telefoon doorgebracht met het 'indraaien' van het snoer zodat hij weer 'klopte'. :D Precies dit probleem ja.

Jij bent duidelijk telefoonsnoerbegaafder dan je collega hoor. :D

Anoniem zei

Ik denk dat die collega een frutselaar is, zo iemand die zijn vingers niet stil kan houden. En die, als hij niets anders te frutslen heeft zich aan het telefoonsnoer vergrijpt.
(Een van mijn dochters heeft dat. Die maakt ook alle plastic bekertjes en stuk).
De oplossing is eenvoudig: schaf een vel belletjesfolie aan.

Anne-Marie zei

MM, nog zo'n frustratie een telefoonsnoer dat als een tros om elkaar heen gedraaid is en in elkaar blijft hangen. Resultaat:
Als je de telefoon opneemt moet je met je oor zo'n 5 cm van je bureau blijven hangen omdat je tijdens het gesprek nog even de knoop er uit moet frutselen.
Heb ik toch liever een plastic bekertje of lepeltje om mee te pielen.

Gerhard zei

@Wenz: Dat dacht ik ook al! ;-))

@aargh: Maar ik zit tegenover haar. Dan word ik helemaal gek van dat geknap!

@Anne-Marie: Ja, kennelijk heb je linksdraaiers en rechtsdraaiers. Haha, daar moet maar eens onderzoek naar worden gedaan.

Anoniem zei

zoals bij veel zaken is het ook hier het geval: 'iets krijgen' is vaak makkelijker dan iets wegkrijgen!:)

V@nM@n zei

Weet je zeker dat jullie hetzelfde snoer hebben. We hebben er hier die niet verdraaien en die wel verdraaien....

Anoniem zei

Re: De vuurtoren tussen domburg en westkappele. Klein maar erg leuk.

Anoniem zei

wie heeft er nog een telefoon met een snoer, vraag ik me af ?!!

Anoniem zei

De oplossing heet Untangler en kost net niks.

Gerhard zei

@Cursief Huigje: Ja, zo is't!

@V@nM@n: Ligt het niet aan de beller?

@Inge: Goentah!

@Anoniem: OK, maar raadselachtig blijft het!

Gonda zei

Hihi, ja, inderdaad, ik heb er één. Voor slechthorenden is dat nu eenmaal beter te verstaan dan die digitale draadloze dingen. Helaas...