vrijdag 7 december 2007

Lift

Ken je dat gevoel dat je even krijgt wanneer je verwacht dat de lift omhoog zal gaan, maar dat hij naar beneden gaat?

Nou, dat had ik dus net.

Doe ik eens kort, is het weer té kort... ;-)
Ik was in de (panorama)lift!

10 opvarenden:

Anoniem zei

En stond je in een lift?

John zei

Maar je zat niet in de lift...?

Anoniem zei

nee. dat gevoel ken ik niet. hoe voelt dat dan ?

Anoniem zei

Ja, dat gevoel ken ik. Dan lijk je te krimpen. En: als ik haast heb want ... de trein moet halen.... en dan tegen mijn zin in naar boven ga... dan sta ik gezellig in mijzelf te mopperen (shit welke.... drukt er nou op de knop!)

Anne-Marie zei

Less is more!
Maarreh, ik ga snel even mijn zeeziektepillen zoeken, of ik dat gevoel ken?

Sjoerd zei

Ik ken het...

bl@nkie zei

Ik lift mee op de vorige reactie's! Panorama lift... Die ken ik niet, waar kun je die lift vinden?

Anoniem zei

leuk gevoel! wat is dat eigenlijk voor soort lift? Iets met veel glas of zo?
Fijn weekend!

Gerhard zei

@@ Ik kan overdag niet op m'n eigen blog reageren, dus deed ik het even met een onderschriftje.

@aargh: Ja, ik stond dus in een lift...

@RedStar: Nee, ik zat niet ;-)

@Inge: ...waarvan de vloer ineens onder me weg leek te zakken.

@Ilse: Dat gevoel ken ik ook, maar dat is de andere kant op dan ik hier bedoelde.

Door het ruime uitzicht leek ik even in een vrije val terecht te komen, mijn maag gaf een vreemd signaal af!

@Anne-Marie: Jij snapte het ook gelijk...

@Me!: ...en jij ook!

@Bl@nkie: In ons kantoor!

@Sillyme: Ja, hij is halfrond, buiten het gebouw. Niet echt hoog, maar het lijkt net of je buiten staat. Jij ook en

iedereen een prettig weekend!

Puur Kaat zei

Zwaartekracht doet rare dingen met je maag!