dinsdag 11 december 2007

Niks

Het voelt hier wat stil aan mijn kant, dat komt omdat ik gewoon even niks leuks weet te vertellen. Eigenlijk voor het eerst in lange tijd, meestal kwam er elke dag wel wat naar boven. Het was de laatste week al wat hangen en wurgen. Er staan nog wel een paar dingen klaar, het stukje van de dip en iets over Wibi S. Maar ik ben er nog niet aan toe die te plaatsen, ze kloppen nog niet. Dat ben ik niet gewend, want meestal rammel ik wat ik heb te vertellen er in één keer uit. Met hoogstens nog wat bijschaven en verbeteren na plaatsing.

Ik zou kunnen vertellen over de dingen die hier gaande zijn, maar ik heb me sinds de zomer voorgenomen om alleen achteraf uitgebreid te vertellen. Onderwerpen zat: We zitten midden in een kleine verbouwing van onze hal met vide. Zaterdag kerstmarkt in Harlingen, altijd leuk. Misschien deze week iets over de Kerstbrodenactie hier. En we gaan binnenkort een paar dagen met z'n drietjes naar Keulen, het hotel is al geboekt. De hond moet nog ergens uit logeren. Oh ja, en de Kerstboom moet ook nog gedaan. Eigenlijk is het gewoon een beetje druk!

Dat u dus niet denkt, die lui beleven niks. We beleven zat, maar er over vertellen is weer een ander ding. Het komt wel weer, maar wees niet verbaasd als ik de komende weken niet meer elke dag iets schrijf. En wie weet, bevalt het heel goed...

8 opvarenden:

Zeekraai zei

Wij passen wel op de hond...

Anne-Marie zei

Kerstmarkt in Harlingen wat een goed idee! Volgens mij heb ik daar geen Tom Tom voor nodig..
Enneh, met zo'n productie heb je volgens mij wel een aardige buffer opgebouwd, toch?

Anne-Marie zei

@anders wat heb jij een bijzonder sterrenbeeld op je blogger id.
(klik maar even op het fietsbord)

Gerhard zei

@@ Ja, dat hebben ze wel erg rechtstreeks uit het Engels vertaald. Vertalen is ook een vak...

Anoniem zei

maar dat we niet denken, die lui beleven niks.

nee, dat zou pas erg zijn, hè ; )

Zeekraai zei

@ kankerkonijn ?

Gerhard zei

@Inge: Haha, ja, vréselijk!

@Anders: maak er maar wat van.

Anoniem zei

Het is winter, dan stroomt over het algemeen het schrijfsap trager. Niet mis mee hoor, gewoon dat uurtje dat je niet schrijft lekker slapen.