donderdag 17 januari 2008

Afgepeigerd

Gister ook nog maar vrij genomen, want ik wou de rolsteiger die ik van de aannemer heb geleend uit de hal weghebben en de boel weer netjes maken. Het is gelukt, maar nu ben ik helemaal afgedraaid. 'k Was bijna te moe om te slapen. Komend weekend twee wandjes, twintig meter plint en zes deuren en kozijnen doen en dan zal ik wat mooie foto's plaatsen. Als ik een beetje ben bijgekomen ga ik jullie weer opzoeken en een stokje oppakken. Maar nu nog niet, eerst even uitrusten op het werk.

Update: In de 'paardenstal' naast mij zitten twee externen. De één lacht met een zanikend geluid, de ander maakt als hij lacht een geluid als een piepende deur. Ze doen het veel en onnodig. Grrr. Ja, ik ben moe, dan irriteren mij dat soort dingen. Nou ja, in ieder geval halen ze vaak koffie voor iedereen.

Update2: In de middagpauze zag ik de eerste winterakonietjes al! Bloeiende dingen, daar word je weer vrolijk van!

8 opvarenden:

Anoniem zei

Klussen, ja dat is vermoeiend...
Hele veel succes!

Anne-Marie zei

leuk, jij klust al een kwart (half) jaar thuis en rust uit op je werk. Ik rust vandaag uit van mijn werk en ben thuis aan het klussen in het kader van mijn therapie. (zelf opgelegd)
En vrolijk van de bloeiende dingen: de witte winterroos bloeit naast de voordeur, de sneeuwklokjes onder het raam en er komen zelfs al tulpenblaadjes boven. IK kan niet wachten.
Bovendien kreeg ik vandaag het wedstrijdschema van de Flitsclub, spring is in the air......

Sjoerd zei

Dat moest nog kunnen, even uitrusten op het werk. Maar helaas ben ik met een project bezig wat af moet.

Anoniem zei

Denk je d'r om Gerhard, straks schiet het nog in je rug man. Dan moet je wel rusten..... naaaah... gemeen, succes hoor! en geniet idd van de kleine dingen, want die doen het, toch?

Anoniem zei

winterakonietjes

hier heb ik een poosje op moeten studeren :-)

Gerhard zei

@GobboE: Dank je.

@Anne-Marie: Ik heb dan ook een kantoorbaan, zit eigenlijk de hele dag. Dus dat heen en weer rennen en steiger op en af ben ik niet zo gewend. Dat voel ik wel.

@Me!: Ik ben ook wel druk bezig op m'n werk, maar anders...

@Ilse: Lief dat je zo bezorgd bent! Het zijn inderdaad de kleine dingen...

@Cockie: Nou moe! Van alle bezoekers hier had ik van jou het meest verwacht dat je meteen zou weten waar ik het over heb! ;-)

Anoniem zei

Wel mooi dat je moe zo in je tekst zit. Doe je het trouwens allemaal in je eentje? Dat verbouwen?

Gerhard zei

Haha, was me niet opgevallen. En ik ben al weer uitgerust hoor! Nee, er zijn hier timmerlui en stucadoors over de vloer geweest, maar het schilderen doe ik wel zelf. Vind ik leuk, maar het is wel 'vermoeiend'.