woensdag 13 februari 2008

Huishoudelijke mededeling

Zolangzamerhand heb ik het wel gehad met deze blogger account. Ik krijg steeds meer klachten over het reageren, sinds men het onlangs heeft aangepast cq. verprutst. En wie vindt het krijgen van reacties nou niet leuk? Ik ga de boel niet opdoeken hoor, want er staan hier teveel stukjes die mij na aan het hart liggen. Maar ik kan wel melden dat ik binnenkort overga op een nieuwe, eigen omgeving die ik helemaal zelf kan beheersen. En waar niet de één of andere joker in Amerika zit te bepalen wat goed voor mij is. De voorbereidingen zijn nu écht in volle gang!

Voor wie met smart zit te wachten op mijn 'recensie' van de film van gister, even geduld! Ik ben geweest maar het moet even bezinken. Wel kan ik alvast verklappen dat ik het een prachtfilm vond, die mij ook 's nachts nog stof tot nadenken gaf. Maar ik heb ook een kanttekening! Dat moet ook, anders is het niet leuk erover te schrijven.

11 opvarenden:

Anoniem zei

Web-log heeft natuurlijk ook z'n nadelen maar ik heb er de kennis niet voor, noch de behoefte om me erin te verdiepen. Maar jij alvast veel succes gewenst met je verhuizing!
Ik hoor wel wanneer het zover is.

Anoniem zei

ik ben pro eigen domein !

Sjoerd zei

Ik draai al jaren op mijn eigen domein. En dat bevalt prima. Me! is the boss...

Branwen zei

Geinig. Ben ik net terug in weblogland! Bij blogger dus. Was het geklooi met eigen dingus zat. ;) (oftewel, ik snapte er geen kl**t van)

Gerhard zei

@aargh: Ik laat het zeker weten, want ik wil mijn gasten niet kwijtraken!

@Inge: Ik ook, maar ik had er niet zoveel zin in. Maar ik kom eraan!

@Me: Boss in eigen blog!

@Branwen: Leuk dat je er weer bent, had je al eens wat zien opduiken hier en daar. Ik ben IT-er, voor iemand die gewend is aan de knoppen te zitten is het soms lastig aan een ander overgeleverd te zijn.

Anoniem zei

Ik ben net verhuisd naar een andere site. En inderdaad, al die stukjes die op mijn vorige site staan.... zo zonde, want die oude site gaat op een bepaald moment uit de lucht. Ik heb nu besloten om de leukste stukje toch ook nog een keer op mijn nieuwe site te zetten. Een soort van second life, zeg maar. Overigens ben ik qua mogelijkheden wel heel erg blij met deze overstap.

Anoniem zei

Wat ik dus niet snap bij blogspot: ik zet bij mijn reactie mijn url, maar de link komt dan niet in het bericht te staan. Dus bij deze:
www.marjanklaver.web-log.nl

Anoniem zei

Dat is ook precies de reden waarom ik van blogspot naar 'eigen' ben gegaan: omdat ik het zelf wil bepalen. En omdat ik nognognog meer zelf wil bepalen heb ik m'n naam 'geclaimd' en wordt er nu ook gewerkt aan een nieuwe site.. Spannend he, dit soort dingen!

Gerhard zei

@Marjan: Ik ga Serendipity gebruiken, als het goed is kan ik alles overtanken vanaf hier. En ik beloof je dat je URL er dan netjes bijkomt!

@Esther: Mijn URL die ik ga gebruiken (en je wel kunt raden) heb ik al heel lang, maar ik deed er niks mee.
En gefeliciteerd, je was mijn 10.000e pageviewer!!

Anoniem zei

1. En wat heeft Esther gewonnen ?
2. Laat me raaien... Tagelus.nl

Anoniem zei

ps. @ Marjan: heb je wel http:// ervoor gezet ?
Blogger doet niks met www alleen...