zondag 19 november 2006

Kerstkaart

Als je zelf een kerstkaart wil maken en die ook nog op tijd de deur uit wilt doen, moet je nu wel beginnen. Maar met deze warme temperaturen is dat niet eenvoudig. Tijdens het lakken van het dek van m'n dochter haar zeilbootje liet ik mijn gedachten hierover gaan. Het nadeel is, dan laat mij dat niet meer los en moet er ook gelijk actie komen. Ten nadele van wat andere dingen die ik eigenlijk moest doen en nu bleven liggen. Ik wilde weer eens iets met de computer genereren en heb al een opzetje gemaakt. Er moet nog wel een hoop gebeuren maar hieronder alvast even een detail:

3 opvarenden:

Anoniem zei

Detail? Ik vind 'm àf!

Anoniem zei

Dank je! (je hebt gelijk, misschien doe ik het wel zo)

Anoniem zei

Dat ziet er bijlange niet slecht uit. Integendeel! Ik kijk alvast uit naar het gehele exemplaar!