vrijdag 10 november 2006

Vrijdag visdag

Zo, mijn eerste week webloggen zit er op. Er staan een paar behoorlijk lange stukken op, dat ga ik dus niet volhouden. Met sommige ben ik wel eventjes bezig geweest. Bovendien lees ik lange stukken van een ander eigenlijk ook nooit, tenzij weer heel goed geschreven zodat je aandacht vanaf het begin wordt vastgehouden. Misschien lukt mij dat ook wel eens.

Vrijdag is altijd mijn verwen dag. Met dat verwennen valt het trouwens wel mee, eigenlijk bedoel ik dan dat ik dan een visje (lekkerbekje!) ga eten op de markt. Vroeger heb ik heel lang gedacht dat Lekkerbekjes eerst gewoon rondzwommen in zee. Gewoon als vis. Dat is ook wel zo, alleen heten ze dan anders.

Ze worden tegenwoordig gemaakt van Heek en Wijting lees ik in de wikipedia, ernstig bedreigde vissoorten. Tja, wat moet je daar nou weer mee...

1 opvarenden:

Anoniem zei

Vandaag per toeval op je blog terecht gekomen. Ben blijven hangen en hier en daar wat 'gepost'. Ik kom zeker terug!