zaterdag 16 december 2006

Kerstkaart (2)

Dit is 'm dan geworden. Straks een boel van afdrukken en versturen maar! Afgedrukt is'ie mooier! Update: Geen rekening mee gehouden: "Volgend jaar wil ik een mooiere kleur". Ik vond goud op zwart zelf érg mooi, mijn dochter dus niet. Maar aan de andere kant, had ze ook eerder kunnen zeggen.

3 opvarenden:

Anoniem zei

Hej gerhard mooie kerstkaart hoor mooie achtergrond ook ziet er goed uit hihi
doei doei

Anoniem zei

Hee Tagelus,

dank voor je kaart. Ziet er professioneel uit. Wij sturen de kaarten volgend jaar. Effe afwachten maar!!Wanneer ik je niet meer spreek hele gezeliige dagen met elkaar.

Groet, ouwe seun

Gerhard zei

Verwarrend is dit. Dacht ik dat de eerste van Ouwe Seun was, blijkt het de tweede te zijn. Ik zou het wel prettig vinden als er niet té anoniem wordt gepost. Kleine moeite, leuker voor mij.