woensdag 10 januari 2007

Explorer 7

Net als scheermesjes (mijn dochter heeft me al een paar keer herinnerd aan mijn belofte van een recensie) wil ik nieuwe explorers ook wel proberen. Deze, versie 7, werd mij net per update aangeboden, dus laat maar komen dan. Ik heb wel zoiets van altijd alles proberen.

Maar nu heb ik wél een klein beetje spijt. Alle I.E. knopjes zitten anders. Moet je ineens gaan nadenken over hóe je iets moet doen en daarna ben je vergeten wát je ook al weer wou doen. Kwestie van tijd, maar nu even lastig. Hoe het u vergaat zie ik wel in mijn weblogstatistieken. Daar komen sowieso wel verrassende browsers en resoluties voorbij.

Update: Explorer 7 wordt niet herkend door mijn statistiekenboer. Dus dan maakt'ie er maar Netscape 4 van. Ik vond het al zo gek, die bestaat volgens mij niet eens meer. Nu blijkt dat ik ook vóórlopers op mijn site krijg.

0 opvarenden: