vrijdag 12 januari 2007

Gewonnen!

Hiep hoi! Dankzij mijn google reader, die mij altijd meteen op de hoogte stelt van nieuwe blogs van mijn favoriete auteurs, heb ik zomaar een router gekregen! Het voelt als een prijsje winnen. Ik, die anders nooit wat wint!

Straks ben ik een Fonero. En dan geen Alien, maar een Linus. Of misschien wel een Bill! Mocht u komende zomer op weg van of naar naar het Sneekermeer, voor een fijn dagje varen, eerst nog de onbedwingbare behoefte voelen om wat te internetten, dan is er straks een extra FON access point in de buurt.

U hoeft er niet voor om te rijden en het parkeren is (ook) gratis!

2 opvarenden:

Enno Nuy zei

Sta je aan het begin van een nieuwe reeks 'zeven jaren' Gerhard?

Gerhard zei

Wie weet, dat zou heel mooi zijn! Misschien toch maar weer eens een staatslot kopen...