maandag 29 januari 2007

Merel

Zit er een merel zo hard hier in het laatste schemerlicht in de buitentuin van ons kantoor te zingen, dat het tot binnen doordringt. En daar is wat voor nodig. Ik heb het raam een stukje opengezet en waan me even in het voorjaar.

5 opvarenden:

Anoniem zei

Volgens mij is het sowieso lente!
Daar hoef je je niet in te wanen, mag je je zo in wentelen!

Gonda zei

Er was nog iets wat me opviel vandaag: het was nog LICHT toen ik om kwart voor zes naar huis fietste!

Gerhard zei

@Barbara: maar nog eventjes een keer schaatsen zou ook wel leuk zijn!

@Goentah: Was mij ook opgevallen. Nog twee weekjes, dan schiet het echt op!

Anoniem zei

Het toont iets bijzonders van je dat je het hebt opgemerkt!

Gerhard zei

@Marius: er ontgaat mij niet veel! En ik ben ook dol op onze lawaaikampioen hier in onze eingen tuin: het winterkoninkje!