zaterdag 27 januari 2007

Pepernoten

Ik vond net een vergeten zak pepernoten in een voorraadla. Houdbaar tot 1 maart. Ik denk niet dat die zak dan nog steeds bestaat!

9 opvarenden:

Anoniem zei

Ik zeg: strooien!

Enno Nuy zei

Of dagelijks een handvol in je broekzak en heb je wekenlang de smaak van één jaarlijkse dag.

Gerhard zei

Dat kan ik dus niet. Mijn vader nam altijd een paar zakjes drop mee aan boord. Zette zichzelf op rantsoen en had dan de hele 5 maanden op elke dag één dropje. Mijn dochter kan dat ook!

Anoniem zei

Hihi! Bij mij overleven pepernoten ook niet zo lang.. Wat fijn he, om af en toe iets terug te vinden waarvan je het bestaan niet meer wist!

Gonda zei

Oh wat een feest! Of smaken ze nu minder lekker dan in december? Vond ik maar een vergeten zak pepernoten. Het water loopt me nu in de mond. Je wordt bedankt (not)! ;-)

Anoniem zei

ik gok dat je 1 februari niet eens haalt. ;)

Gerhard zei

@Stoere: Heerlijk!

@Goentah: Lekkerder dan in december of zelfs oktober. Ze passen beter in de winter dan in de nazomer.

@Wies: Dat gaat heel lastig worden.

Anoniem zei

Dat snap ik niet. Als ik een zak pepernoten zou hebben zou ik dat weten!

Gerhard zei

@Barbara: Ik normaal gesproken ook. Maar van deze heb ik veel plezier gehad. Gewoon snoepen, maar ook hier op mijn blog!