zondag 28 januari 2007

Slaapfeestje

Dochterlief is naar een slaapfeestje. Ze hoefde gister geen eten voor het weggaan, want ze gingen pizza'tjes bakken. Flanellen pyama mee, met apen erop. En peelmaskertjes voor zondagochtend. En laarzen, want ze gaan misschien paardrijden. Ze zijn met z'n vijven, ik denk niet dat er veel geslapen wordt.

Stil hier in huis, zo zonder kind...

5 opvarenden:

Anoniem zei

Het zijn garfield's hoor haha inplaats van apen het is nu 5 over 1 in de nacht ik zag de computer aanstaan en ik dacht he misschien heeft vaderlief het verhaal er al opgezet en ik dacht he ik kan wel ff wat schrijfen nou dit wat het doei welterusten

ps groetjes van I L H M S

Gonda zei

Hahaaa, je had helemaal gelijk over dat niet-slapen :-) En dan ook nog even gecorrigeerd worden over apen of garfields :-) Zeg voortaan maar gewoon BEESTEN, dan is het altijd goed!

@Dochterlief: Was het leuk? Niet chagrijnig zijn tegen je vader (van moeheid) als je morgen weer thuis bent, hoor! ;-)

Gerhard zei

haha, ik heb het er om 5 voor 1 opgezet. Net op tijd! Wel lekkere zondagochtend trouwens.

Anoniem zei

Daar zullen er elk jaar meer van komen Gerhard, maar gelukkig gaat er nog een hele tijd overheen voordat het 'voorgoed' is.

Gerhard zei

Zondag kreeg ik een heel bleek meisje terug. Die moest eerst even een paar uurtjes bijslapen.

@Goentah: daarna had ze weer een prima humeur!

@Marius: het duurt nog lang, maar het gaat allemaal wel erg snel!