woensdag 21 februari 2007

Website

't Maakt hun niet uit of ik het druk heb, wat zijn ze lekker bezig.
Ik hoop alleen dat dat gaat lukken, het is al lastig uitleggen als je er direct naast zit.

Hej pap wij (m. l. s. en i.) gaan voor geschiedenis een website maken
kan jij ons helpen???
xxx H.
PS ze komen vanmiddag bij mij thuis dus dan bellen we nog wel.

6 opvarenden:

Anoniem zei

Laat ze stoeien met Google Page Creator. Makkie voor ze, kost niks én ziet er goed uit. Mijn dochter maakt ook voor elke gelegenheid 'n nieuwe site...

Gerhard zei

@Anders: Wat een goeie tip! Bedankt! Ik heb gelijk een account voor haar aangemaakt, kunnen ze vanmiddag meteen beginnen.

Anoniem zei

Tof toch, en nu al helemaal met die tip van Anders. Gebeiteld. Kom je thuis straks, vliegt H je om de hals en kun je meteen zien wat het al aan het worden is.

Gonda zei

Handig, zo'n Pa :-) Hopelijk word je niet van je computer verdreven nu zij ook de smaak te pakken krijgt!
Leuk dat de kinderen nu websites maken. Vroeger maakten we werkstukken, handgeschreven...

Anoniem zei

Ja! Werkstukken. Ik kreeg laatst een heel oud schrijft van mezelf terug via mijn broer, die is leraar, die houdt ervan dat soort dingen te bewaren. Ik denk dat ik een jaar of tien was, in mijn netste handschrift schreef ik over Rome. Met kaarten en tekeningen, ter versiering. Ik herinner me dat ik dat het leukste vond, netjes schrijven in combinatie met die plaatjes om het nog mooier te maken.
Als het had gekund had ik destijds vast ook een website willen maken. Die kan je nog veel beter versieren maken.
En bedankt voor je bomentip Gerhard! Een wijs gedicht, was ik maar zo wijs in de realiteit...

Gerhard zei

@Marius: Ze waren vergeten te bellen en hadden eerst andere dingen gedaan. Viel dus mee ;-)

@Goentah: Zolangzamerhand hebben we hier in huis voor iedereen een computer, en soms dus echt nodig!

@Jowi: Ik heb niet veel bewaard. Maar het was een heel gedoe met typmachine en twee vingers.