woensdag 21 maart 2007

Hoofdpijn

Zo, dat hebben we dan ook weer gehad. Gisterochtend kon ik nog nét de kraan aanleggen en de halve keuken slopen. Voorraadkasten leeg, koelkast verplaatsen, kortom een grote bende maken. Ik voelde het 's ochtends al aankomen, tijdens dat vervelende gehannes onder de vloer, in de kruipruimte. Daar kwam een gigantische koppijn aanzetten. De drukte en stress van de laatste weken ging zijn tol eisen. Dat heb ik eigenlijk altijd zo erg wanneer ik wat langere tijd vrij heb, normaal gesproken is het met wat vroegtijdige Saridonnetjes wel te voorkomen. Nu niet dus. 's Middags kon ik niet zoveel meer en ik lag om zeven uur op bed.

Na bijna twaalf uur slapen ben ik er weer! Koppijn bijna weg en vanmiddag komt de bezorger pas! Dus hebben we nog wat tijd om schoon te maken en op te ruimen. Voorraadkast op zijn nieuwe plekje, nieuwe voorraadkast in de garage aanleggen. Zo'n grote keuken hebben we niet en dus moet er wat geschoven worden. Maar het komt helemaal goed!

Update: Hij is er!

Onze nieuwe koelkast, mét ijs-dispenser. En een koud water ding. Scheelt een hoop geklier met flessen en zo! De oude was helemaal op. Lek en vies. Moet je tegenwoordig voor sommige koelkasten dus ook al een wateraansluiting hebben. Ik ben benieuwd hoe dat gaat!

14 opvarenden:

Anoniem zei

Was het maar meteen goed weer geweest, had je Maria gezegd,"Ik bel een klussenbedrijf voor die kraan en dan ben ik naar het botenhuis", maar ja, zo werkt het ook niet. Het weer knapt geloof ik wat op zo te zien, er is een vriendelijk zonnetje en als het mogelijk was, zou ik hem vragen wat harder te schijnen naar Friesland en dat vol te houdn tot maandag.

Gonda zei

Dat is stevig balen zeg. Een soort migraine, lijkt het wel. Dat komt ook meestal opzetten op momenten dat je je kunt ontspannen. Bij mij helpt een (zetpil) paracetamol met codeïne meestal wel goed bij migraine, dan slaap je je door de aanval heen.
Succes met het vervolg van de keuken. Hoofdpijnloos, hoop ik!

Anoniem zei

We wachten nog op de foto.
van de keuken
bedoel ik...

Gerhard zei

@Marius: Dat is heel aardig van je dat je zo meeleeft. Het weer is ook prima hier, alleen iets te koud voor wat ik in gedachten had. En de wind helpt ook niet. Maar we vermaken ons goed!

@Goentah: Het is ook wel migraine, maar ik heb het nooit dagenlang. Meestal kort en heftig. Als ik tot rust kom, of van sommige stoffen, zoals cacao.

@Anders: En, wat vind je er van?

Anoniem zei

Ah, daar zullen jullie veel plezier van hebben vd zomer en je zult dan nog wel een paar keer denken, 'heb ik toch maar mooi gefikst, in maart, toen het zo koud was'.

Anoniem zei

Zijn de ijsmeesters en rayonhoofden al bij elkaar geroepen?

Gonda zei

Wow zeg, een dubbeldeurs! Super! En nu maar hopen op een zomer met hittegolven :-) Aan ijsklontjes geen gebrek!

Anoniem zei

Ik ga voor deze :
www.gadgetgarden.nl/archives/homepub.jpg
denk ik...
Maar de ouwe is nog goed.
In tegenstelling tot
de vaatwasser (ter ziele),
de wasmachine (deur),
de senseo (lekt)
én de stofzuiger (moter verbrand).

Gerhard zei

@Cockie: We transplanteren zó een baan erin als het moet. Dus laat maar komen!

@Goentah: Ik reken op de klimaatverbetering!

@Anders: Andere apparaten, zelfde probleem!

Anoniem zei

Posh hoor!

Anoniem zei

Je vertelt precies wat ik gisteren ook had! Hoofdpijn, vreselijk! Hee...die koelkast, mooi! Staat op m'n werk ook. Genieten, zomers lekker vers koud water. Kan geen fles duur gekoeld water tegenop.

esther zei

Wauw, wat een 'cool' ding! :)

Anoniem zei

Wat fijn veel knopjes! IJs, water en wat nog?
Doet hij ook milkshakes?

Gerhard zei

@Branwen: Ja, posh! Mooi woord.

@Ingeborg: Hier wordt ook veel frisdrank gedronken, nu dus mét ijs.

@Esther: Hij is super-cool!

@Aargh: Wij zijn dol op knopjes. Geen milkshakes :( Maar je hoeft'm nooit te ontdooien.