donderdag 22 maart 2007

Uitgerust

Vandaag begint het er weer op te lijken. Ik raak weer lekker uitgerust. Na al dat gedoe met die koelkast, wat eigenlijk best meeviel maar werd bemoeilijkt door achtergebleven stresshormonen, is het heerlijk bijkomen. Vanochtend had ik een ochtend voor mezelf, lekker alleen thuis. Bijna dan, want mijn dochter werd ziek. Zomaar veertig graden koorts. Een (weer) klein, zich ellendig voelend meisje op de bank. Filmpje in de DVD-speler, de helft van de tijd door de film heen slapen.

Ondertussen wat voor haar zorgend kon ik weer eens aan de website van de Flitsclub werken. Daar waren nog wat dingetjes te doen, sommige best lastig. Dat is leuk om te doen, ik vind er ontspanning in. Omdat het aanstaande trainingsweekend voor ons nu komt te vervallen heb ik wat meer tijd voor het botengedoe. Dat geeft wat ruimte, ook wel prettig eigenlijk.

5 opvarenden:

Gonda zei

Gelukkig maar dat jij thuis was. Een kind dat ziek is, wil toch graag een eigen vader of moeder om zich heen. Is de koorts al wat gezakt? Beterschap voor haar!

Anoniem zei

Beterschap voor je dochter! En een dagje relaxen samen is natuurlijk nooit weg.

Enno Nuy zei

Goed dat je er was maar wel erg sneu voor d'r dat ze er morgen (za) niet bij kan zijn. Gek, nu ik dit schrijf, lees ik in het rechtervlak opeens dat het ook voor jou vervalt, terwijl ik gisteravond geloof ik nog las dat je wel zin had in een dagje water, "ook omdat ervaren kinderen nog wel eens denken dat hun bootje gekrompen is" - zo'n mooi stukje zin. Wel, beterschap voor H en een heel goed weekend.

Gerhard zei

Allemaal bedankt voor de beterschapswensen!

@Goetah: Voor mij ook wel eens fijn om voor mijn meiske te zorgen. Meestal ben ik toch gewoon aan het werk.

@Ingeborg: Het was inderdaad een fijne relaxdag.

@Marius: Jij bent te snel van lezen! ;-) Ik merkte dat ik eigenlijk twee stukjes had geschreven, dus haalde ik dat tweede gedeelte er weer af voordat iemand het had gelezen, meende ik. Maar het komt vandaag misschien weer terug!

Anoniem zei

Sneekermeer zaterdag: oost 4 (windGuru)
blijf maar lekker binnen.