maandag 19 maart 2007

Weekje vrij

Heb ik eens een weekje vrij genomen om het seizoen voor te bereiden, hebben we dit weer! Sneeuw! Drie maanden te laat wat mij betreft. Komend weekend moet er al weer gezeild worden door de jeugd, de eerste training staat op de kalender. Zestien bootjes hebben zich aangemeld. Ik weet het nog niet, ik moet eerst nog wat schilderen aan de Flits maar het is veel te koud.

Dus nu ben ik binnen aan het klussen, er is genoeg te doen waar ik normaal gesproken geen zin in heb. Klus 1: een extra waterkraan in de keuken aanleggen, onder de vloer door. Waarom, vraagt u zich af? Dat blijft nog even een verrassing!

8 opvarenden:

Anoniem zei

"In het kielzog van een depressie stroomt koude poollucht ...ten gunste van Maria ...."
(Beter, zachter, weer had ik je graag gegund, maar je zult zien, het wordt toch een goede en zinvolle week.}

Anoniem zei

Toen het net zo hard sneeuwde, en ik met de statussentoestanden bezig was, moest ik idd even aan je denken....
Niet echt boten-klus weer...

Hopelijk wordt het snel weer echt lente!

Grt

Gonda zei

Onder de vloer door? Moet je nu de hele keukenvloer openbreken? En dat met dít weer?
Hopelijk lukt het zeilen nog. Misschien moet de activiteit maar omgezet worden in schaatsen ;-)

Anoniem zei

een extra waterkraan? Nou ben benieuwd!

Anoniem zei

# subject 1:
't Is anders prima weer.
Om aan bootjes te klussen...
hier wel
in elk geval
En d 'r zit alleen maar 'n zeetje tussen.
Dus hoe erg kan 't zijn...
Ik moet ook nog elf boâtsjes...
vaarklaar maken dus.
# subject 2:
Laat me raden...
je krijgt een vaatwasmachine ?

Anoniem zei

"Kunnen jullie door een waterkraan?"
(~Vader A.)

Gerhard zei

@Marius: Inderdaad ten gunste van Maria. Die vrouwen verzinnen elke keer wat nieuws!

@Elsbeth: Het weer is niet super, maar lekker even vrij is niets mis mee. Even geen statussen :)

@Goentah: Ik zit vandaag weer regelmatig in de kruipruimte. Jakkes. De kinderen gaan goed gekleed het water op, dat scheelt weer.

@Ingeborg: Als alles goed gaat woensdag een foto.

@Anders: Van schilderen onder de tien graden kreeg ik tot nu toe altijd spijt. En je hebt fout geraden!

@Cockie: Nou zitten er smurfen in mijn hoofd.

V@nM@n zei

Het weer hier was vanmorgen even bar en boos. Een laagje sneeuw en guur weer waren er als ontbijt... Klus ze deze week. Ik heb straks een lekker lang en hopelijk zonnig weekend...