maandag 12 maart 2007

Pink Floyd

Op 27 april ga ik met een paar collega's naar het Pink Floyd project! Ja, ik ben nou eenmaal van die generatie, nog nét tenminste. Eén van mijn collega's speelt in het voorprogramma (tegenwoordig heet dat: Support Act).

Hij komt uit Wergea, het dorp bekend van Twarres. Dit is een zeer muzikaal dorp, met Volendam vergelijken zouden ze denk ik als belediging opvatten, dus dat doe ik maar niet. Met een groep van ca. 25 dorpsgenoten spelen ze 'Atom Heart Mother', een vreemd stuk van een klein half uur.

Met een groepje mannen op stap, dat is lang geleden!

7 opvarenden:

Anoniem zei

'Dark side of the moon' was mijn tweede elpee...
De eerste was 'Harvest' van Neil Young !
Mijn zwager is nog steeds helemaal fan van Floyd. Heeft ook allerlei rare issues van lp 's, dvd 's en cd 's.
Ik houd 't bij Wish you were here !

Anoniem zei

Wat een mooie berichten, Atom heart mother, Darkside of the moon, Wish you where here, de klanken komen in m'n gehoor en in herinnering de gedichten die ik schreef in mijn 'Catacombe van blijheid en droefenis' (dat stond in kalligrafisch schrift op mijn kamerdeur). Op 27 april een avond terug naar de wereld van toen die van jezelf is.

Gonda zei

Een beetje zoals vroeger: met vrienden op stap. Proberen alle zorgen, dagelijkse beslommeringen en verantwoordelijkheden te vergeten, en je weer JONG te voelen! (Niet dat ik denk dat je niet jong bent, hoor ;-) )

Gerhard zei

@Anders: Atom Heart Mother is mijn favoriete album, en ik krijg nog altijd dat bijzondere gevoel bij Alan's Psychedelic Breakfast.

@Marius: Het was een mooie tijd, ik vraag me wel eens af hoeveel uren mooie muziek in ons hoofd liggen opgeslagen.

@Goentah: Ik ben ouder van buiten dan van binnen! ;-)

Anoniem zei

I love Pink Floyd!!!! Have fun. Met een groep mannen op stap, heerlijk lijkt me dat!

Gerhard zei

@Ingeborg: Van mij mag je mee, maar dan is het geen groep mannen meer! ;-)

Anoniem zei

Nee, joh! Met alleen de mannen op stap is veel gezelliger.