zondag 15 april 2007

Genieten

Hee, mijn blog gedoe is ineens in het Nederlands!

Maar daar wou ik het niet over hebben. Wat ik mij vanavond namelijk afvroeg was dit:
We lagen met zijn allen heerlijk aan het Starteiland (Kolmeersland). Leuke gesprekken, lekker gezeten, ook al een kleurtje gekregen. Wind van over het water, kinderen een prima weekend met hun zeilbootjes. Het Startschip (Roekoepolle) 100 meter voor het eiland. Leuk voor het (weinige) publiek. Er is zelfs gezwommen (kort)! Waarom we daar waren en wat we deden vertel ik morgen. Maar wat ik niet begrijp is dat de eersten al weer om vier uur naar huis gingen. Wat moet je daar met zulk weer? Wij zijn bijna altijd als één van de laatsten weg. Waarom zou je op de valreep van zo'n fantastisch weekend ineens haast krijgen?

PS
Tijdens onze afwezigheid zijn de eerste kikkers ontwaakt. En er waren net ook al weer vleermuizen in de avondschemering.

5 opvarenden:

Anoniem zei

Misschien moesten ze nog 'n eind varen
om thuis te komen ?
Of jullie zijn van die plakkers, natuurlijk ;-)

Gerhard zei

@Anders: Degenen die nog naar Leeuwarden moesten telde ik niet mee. Maar ik bedoelde de jachthavengenoten. Dezelfden die ook nooit de prijsuitreiking afwachten. Zelfs niet als ze hebben gewonnen!

Anoniem zei

Wat er ook gebeurt, op tijd naar huis, piepers schillen, duiven voeren, televisie een rirme misschien dat zich door niets laat doorbreken. Wat een fantastisch weekend!

Anoniem zei

Ja..maar soms zijn dingen op hun hoogtepunt en dan moet je eigenlijk stoppen....het kan alleen maar weer minder worden!

Gerhard zei

@Marius: het was een ongelofelijk mooi weekend. Wat een weer. Nu liep de rest van de natuur achter op zon en temperatuur.

@Ingeborg: Ja, maar minder dan weggaan wordt het natuurlijk nooit!