donderdag 5 april 2007

Suffen op het werk

Onder zinvol suffen op het werk wordt ook het schrijven van blogjes verstaan.
Bij deze even zinvol gesuft dus.

Hoewel Pasen een gekerstend vruchtbaarheidsfeest, en dus wellicht vrolijk is, heb ik toch moeite met 'Vrolijk Pasen'. Na een week waarin heel Nederland weer dwangmatig naar de Matheüs Passion vloog, voel ik toch meer voor een Zalig Pasen!

Na Pasen tref ik u hier weer!
(Behalve wie dan naar China gaat, natuurlijk!)

9 opvarenden:

Anoniem zei

Maar ... ook blijkt, dat oudere werknemers zich scherper voelen dan jongeren. Hoe ouder de werknemer, hoe minder minuten per dag hij zit te suffen.
(Dus van nu tot dinsdag niet hier?)
Zalig Pasen Gerhard, en familie.

Gerhard zei

@Marius: Bedankt! Ik zat écht even te suffen, het ging helemaal mis met mijn stukjes van vandaag. Wij zijn naar het Paasevenement, zeilwedstrijden (hoe kan het ook anders) op het Sneekermeer. 2,8 Km hemelsbreed van huis, en toch er helemaal uit in een andere wereld. En de weersvoorspellingen zijn goed!

Gonda zei

Heel veel plezier! Tot na Pasen dan maar....
BTW, ik heb geen tijd om te 'suffen' op het werk :-(

Gerhard zei

@Goentah: Nee, maar jij hebt dan ook geen 'suffe' kantoorbaan ;-)

esther zei

Zeg, lach jij ons daar zo vrolijk toe aan de linkerkant?
ook een fijn paasweekeinde! :)

Anoniem zei

Zalig Pasen Gerhard!!!!

Anoniem zei

Ik doe zelf niet aan zalig maar tis maar wat je lekker vind, daarom een lekker Pasen toegewenst. ;)

Gerhard zei

@Esther: Ja, dat is mijn vrolijke toet.

Allemaal dank en tot gauw.

Anoniem zei

Zalig? Dat woord gebruik ik eigenlijk nooit. En toevallig ga ik uitgerekend volgende week niet naar China. Dus ik hoop ook op fijn weer. Geniet ervan.