vrijdag 25 mei 2007

Intussen...

... deed ik even dit: (beetje verlaat) moederdag cadeau in elkaar gezet en geschilderd.
Kunnen we fijn buitenbarbecuen. Of bij een houtvuurtje zitten.
staat ie verdorie een beetje scheef. (eigen schuld) dat wordt nog even wat napielen. volgende week maar.

11 opvarenden:

Gonda zei

Wat een gezellig ding! Een echte schoorsteen! Vaak gebruiken hoor, hij ziet er nu nog veel te wit uit!

Gerhard zei

@Goentah: Hij moet nu eerst vier dagen drogen. Dat komt goed uit, kunnen we meteen na het weekend aan de slag ermee!

V@nM@n zei

Meten is weten....

Gerhard zei

@V@nM@n: Ik had beter moeten weten. uuhh, meten!

Anoniem zei

Dat ziet er mooi uit! En wat een goed plekkie hebben jullie daar..

Anoniem zei

He, zo'n ding willik ook. Hoewel ik als veggie mij dan weer afvraag wat ik erop ga gooien. Awel, als het maar gezellig is, toch?

Anoniem zei

't ziet er goed uit. Waar blijft de uitnodiging??:))

Anoniem zei

Ziet er goed uit Gerhard. Misschien moet je hier links toch even die winterjar uitdoen en muts af.

wies zei

dat heb je nu wel nodig. ;)

Gerhard zei

@Esther: Zeker een mooi plekje, alhoewel de stad langzaamaan dichterbij kruipt.

@Branwen: je kan er ook gewoon een fikkie in stoken of er vega-burgers opgooien!

@Cursief: Bij deze is iedereen uitgenodigd!

@Marius: Dat gevoel had ik ook al. Het wachten is op een leuke opvolger, misschien binnenkort.

@Wies: Inderdaad, zodra het boven de twintig graden komt doe ik een nieuwe foto! :)

Anoniem zei

Zo zo'n huisje ook op de boot passen? Ziet er goed uit, eet het ook goed? Inmiddels zijn die droogdagen wel om toch?