donderdag 24 mei 2007

Pinksterevenement

Het houdt maar niet op, nu staan we weer voor het Pinksterevenement annex Clubkampioenschap van de Flitsclub. En het belooft fantastisch weer te worden, dus kan er bijna niets misgaan. Daarna hebben we weer wat weekenden 'rust'. Dus ook straks ben ik weer even 'uit de ether', met heel andere dingen bezig dan internet of werk.

"Met wat voor dingen dan?" vraagt u zich misschien nog af. Nou, behalve een ongetwijfeld heel spannende strijd om het kampioenschap hebben we daar:
- de ouderwedstrijd! Waarin een ouder met een kind aan de fok om de beste vader en moeder strijdt. Altijd een prachtige gebeurtenis.
- de Playbackshow! Waarin de kinderen de -bijna professioneel uitgevoerde- act opvoeren waar de laatste weekenden heel hard voor is geoefend. Dit staat garant voor een van mijn mooiste avonden van het jaar. Ik kan wel zeggen dat het Starteiland tijdens dit gebeuren is uitgestorven omdat iedereen in het Foarûnder staat samengepakt om maar vooral niets te missen.
- de FlitsStory 1 komt uit, het clubblaadje waar door enkele gedreven moeders en kinderen hard aan is gewerkt om deze weer op tijd klaar te krijgen. Vol met verhalen, foto's en wist-u-datjes. (Voor de geïnteresseerden: straks ook electronisch beschikbaar!)
- En natuurlijk de heel gezellige bijeenkomst voor iedereen om onder het genot van een drankje en een heerlijk hapje (is nog een verassing) de stand van zaken nog eens door te nemen.

U ziet, de komende dagen staat mijn aandacht voor u op een heel laag pitje. Maar er zullen vast momenten zijn dat ik even aan u denk en in mijn hoofd een klein stukje klaarzet. Hopelijk overleeft dit stukje dan het weekend zodat ik het nog eens daadwerkelijk kan opschrijven.

4 opvarenden:

V@nM@n zei

Veel plezier dan met deze drukke dagen... Lijkt me leuk te worden.

Gonda zei

Jeetje zeg, je mag wel een zomerstop in lassen. Maar wat een heerlijke vooruitzichten!
Mogen wij de FlitsStory ook lezen? Door je log lijkt het net of ik er zijdelings bij betrokken ben :-)

Anoniem zei

En actiefoto's! Die willen wij natuurlijk ook zien.

Gerhard zei

@V@nM@n: Dank je, het komt vast helemaal goed.

@Goentah: Tuurlijk mag je de FlitsStory lezen. Zodra ik hem op de website van de Flitsclub heb gezet zal ik hier even waarschuwen. Leuk dat je je een beetje betrokken voelt. ;-)
Ik twijfelde eerst nog of ik het er wel zo uitgebreid over moest hebben. Maar ja, het houdt mij dan ook erg bezig.

@Joop: Tuurlijk komen er actiefoto's! Heel veel, als het goed is.