woensdag 16 mei 2007

Kleine Sneekweek

Zo. Reacties op mijn meest recente posts beantwoord; waar ik lurk een berichtje achtergelaten; boot (vanochtend om 6:45 voer ik al) ligt alvast op z'n plek; Flits in orde; niets staat een viertal fijne Kleine Sneekweekdagen in de weg.

Vijf wedstrijden worden er gevaren, waarvan ik er drie met de sloep achteraan mag om bij eventuele omgeslagen Flitsen, of andere optredende ongemakken, de hulpende hand te bieden. De snelle interventiemacht bestaat uit twee rubberboten, de sloep is voor het naar de haven brengen van de slachtoffers. Na het weekend zal ik mijn ervaringen met u delen.

Oh ja, en de foto's natuurlijk!

4 opvarenden:

Gonda zei

In het kader van de weblogwijde anti-lurkactie, zeg ik dan maar:
Fijne Hemelvaart! Ik hoop dat je niet te vaak in actie hoeft te komen en dat iedereen droog blijft!

Anoniem zei

Klinkt alsof je er helemaal klaar voor bent. Veel plezier!

V@nM@n zei

Nu nog een lekker windje en wat zon. Veel plezier...

Anoniem zei

Ik wacht met smart op de foto's