zaterdag 5 mei 2007

Opvreters

Het valt niet mee leuk in je tuin bezig te zijn... wanneer ze achter je aan de border gelijk weer leegvreten!
Wat lusten paarden niet?

Ik had in het najaar deze schutting wat lager gemaakt, de boer -murw gebeukt door de toenemende eisen en complexiteit van de vereiste administraties in het boerenbedrijf- heeft toch geen koeien meer en het uitzicht vanuit huis is nu beter. Voor de schapen is het wel afdoende. Even niet aan de (lucratieve) paardenhouderij gedacht waarop hij (de boer) is overgestapt. En die paarden lusten dus ook wel wat. Voorlopig maar wat draden gespannen, zien of het helpt. Anders maar een schrikdraadje, ze zijn bij deze gewaarschuwd.

8 opvarenden:

Anoniem zei

hahaha...leuk verhaal! Wat lusten paarden niet.....voor zover ik weet lusten ze geen bloemkool. Dat wordt bloemkooltjes planten dus!

Leuk uitzicht heb je!!

Gerhard zei

@Ingeborg: Probleempje: ik eet ook liever geen bloemkool. ;-)

V@nM@n zei

Jij gunt die beesten ook niets. Is toch lekker dat ze de boel kort houden...

Anoniem zei

Rodondendrons mogen ze niet. Die zijn giftig. Maar of ze dat ook weten?
Verder ben ik een beetje jaloers op je uitzicht. Ik ben dol op paarden!

Gonda zei

Wat een geweldig uitzicht! Ik ben stikjaloers! Al had ik liever koeien in mijn achtertuin dan paarden.
Het heeft ook z'n voordelen: je hoeft niet meer te schoffelen :-)

Anoniem zei

Zeg, gun die beesten ook wat. Jij vind het toch ook fijn als er rucola door je sla zit? ;)

Anoniem zei

Dat uitzicht ziet er prachtig uit inderdaad en zo groen :)

Jenny zei

Paarden achter je huis en dan nog klagen ook! :-)