dinsdag 22 mei 2007

Willie Wortel humor

Dit krijg je als je techneuten aan gebruikers laat vertellen waarom hun systeem even niet beschikbaar zal zijn:

Er is in het systeem een probleem geconstateerd, waardoor een reboot noodzakelijk is om een crasch te voorkomen.

6 opvarenden:

Anoniem zei

Hahaha, duidelijk toch?

Gerhard zei

@LC: Ja, vind ik ook ;-))

Gonda zei

Liever rebooten dan crashen. Toch? Ach, ze kunnen me van alles wijs maken. Ik neem het allemaal voor zoete koek aan :-)

V@nM@n zei

Daar is toch niets mis mee. Ze hebben het nog creatief omschreven.

Gerhard zei

@Goentah en V@nM@n: Inderdaad, jullie hebben gelijk. Maar onze gemiddelde gebruiker snapt er geen snars van en zal het verder worst wezen. Die zijn alleen maar nijdig dat de techneuten het spul er weer eens uitgooien, terwijl de werkdruk al zo hoog is. Ik had het anders gezegd.

Anoniem zei

Ik zou me direct gewaarschuwd weten en overal afblijven. Maar ik maakte wel vaak mee dat er geen sein gegeven werd dat alles weer in orde was. Kwam ik Huub tegen en vroeg ... "oh, een half uur geleden al."