maandag 11 juni 2007

11-06-1987

ik wou dat ik iets moois kon dichten om hier onder te zetten
zoals het anderen kennelijk zo gemakkelijk afgaat
laat ik het er maar op houden
dat ik nog net zulke gevoelens heb als toen
(foto: Hein van den Oever, Harlingen; Lokatie: Terhornsterzijl 53° 2'59.38"N, 5°46'5.22"O)

16 opvarenden:

Anoniem zei

Fan herte lokswinske!

Gerhard zei

Tiige tank! Wy gean sa efkes Ășt iten!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!
(ik vermoed dat Cockie ongeveer hetzelfde zei)

V@nM@n zei

Mijn gelukwensen... Je moet heel wat doen om ons in te halen.

Gonda zei

Gefeliciteerd!
Ook al kun je niet dichten, je hebt het wel heel lief gezegd! Ook felicitaties voor haar!

Kaat zei

Hey jij ook al? Webble ook.
Mooie foto en gefeliciteerd.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Gerhard en Maria. Als vuur en vlam nog dezelfde zijn, is dat dankbaar te vieren.

Anoniem zei

Wat een heerlijke foto!!! Gefeliciteerd. Had gisteren ook nog een reactie geschreven, maar die's niet aangekomen!??!

Gerhard zei

Allemaal bedankt!
@Ingeborg: Nee, niets ontvangen. Waarschijnlijk iets misgegaan, maar nu toch goed gekomen.

Anoniem zei

Trouwen met de liefste man van de wereld op een koele winderige mooie juni dag. Nog steeds de liefste op een warme, windstille mooie juni dag. 20 jaar later.
Maria

Anoniem zei

ahhhhh ....wat romatisch ^^^^

Anne-Marie zei

There is a gold ship,
There is a silver ship,
But the best ship,
Is friendship.

Anoniem zei

Wat een mooie foto! Gefeliciteerd nog.

Anoniem zei

Een zeilboot,
zelfs een moterboot
is te verkiezen
boven 'n huwelijksboot...

Anoniem zei

Maar evenzogoed
gefeliciteerd
da 's toch heel wat
(wad ?) wat jullie hebben
gepresteerd...

Zeekraai zei

Je ziet;
zelfs Anders kan dichten,
zonder z'n bruidsjurk
op te lichten...