woensdag 13 juni 2007

Bloggersblock

Niet dat ik niet genoeg aan mijn hoofd heb, integendeel. Misschien dat ik daarom even niet de rust kan vinden om mijn wederwaardigheden met u te delen. Zij had wat tips. Over 'het kind' schrijven, of er desnoods één verzinnen. Lijkt me wel wat, maar 'het kind' zal er niet blij mee zijn :). Over het algemeen verzin ik vrij weinig, ik kleur de gebeurtenissen wel eens. Maar voel me dan weer een beetje schuldig wanneer er al te serieus op wordt ingegaan.

Eén dezer dagen, misschien straks wel, ga ik eens experimenteren met mijn nieuwe telefoon (Samsung U600). Leuk ding. Ik wil proberen een life beeld tijdens mijn middagwandeling aan u te tonen. Moet toch kunnen, lijkt me. Dat opent mogelijkheden voor tijdens de vakantie en zo!

6 opvarenden:

Gonda zei

Je moet de druk van iedere dag een logje 'moeten' schrijven loslaten. Het is geen heilig moeten! Ik lees je graag, en vooral omdat het over de kleine, dagelijkse dingetjes gaat. Knus, warm en huiselijk :-)

Een kind nemen om loginspiratie te hebben :-) Haha! Laat het kind wat je al hebt maar lekker anoniem blijven.

Gerhard zei

@Goentah: Ik voel ook geen druk hoor, en ik krijg ook nog geen klachten! En ik ben blij dat je het hier leuk vindt!

Anoniem zei

Maak je geen zorg Gerhard, en ik deel Goentah's mening. Benieuwd naar wat ik me moet voorstellen bij een life beeld.

V@nM@n zei

Go youre gang zou ik zo zeggen...

Gerhard zei

@Marius: Het moest natuurlijk 'live' zijn. Maar goed, het is niet gelukt. Ik bedoelde ergens een foto te maken en die dan ter plaatse hier te posten. Zodat dit zichtbaar zou zijn nog voordat ik weer achter een PC zou zitten. Zoiets.

@V@nM@n: Het is nog niet gelukt, maar ik heb het ook nog niet opgegeven.

Anoniem zei

Hahaha! Maar natuurlijk, die moderne telefoons zijn ook een bron van vermaak en daardoor inspiratie voor logjes. Maarre, je bent heul niet verplicht om elke dag wat te pennen hoor. Mag je lekker zelluf weten want is jouw blog. :)