woensdag 29 augustus 2007

De verschijning in de barbecue

Steeds als ik de bbq een beetje in de hoek van mijn blikveld had, afgelopen zondag, meende ik onze hond te zien. Waardoor een reflex mij steeds deed omkijken. Het leek verdorie net of Axel zielig naar onze lekkere spulletjes lag te kijken.
Maar dat was niet zo, want Axel lag gewoon lekker hier:
Maar goed dat wij geen heilige hond hebben, anders werden we nu een bedevaartsoord!

5 opvarenden:

Anoniem zei

Heilige Axel, beschermhond van de BBQ ;)

Anoniem zei

verhoor ons

Anoniem zei

"Heilige Axel";)) Intrigerend is het dat je je er soms wel een paar keer van moet verzekeren of het waar is wat je ziet.

Gonda zei

Ik kom een keer bij jullie op bedevaartstocht. Die hamburgers zien er verdomde lekker uit ;-)

Gerhard zei

@Marius: Het gekke was, ik had het daarvoor al gezien, de 'verschijning' was er al een weekje. Maar dat die twee zwarte puntjes, de ogen, toch steeds onwillekeurig je blik trekken, dat was wel apart.

@Goentah: Dat moet je zeker doen! en ze waren ook best lekker!