donderdag 16 augustus 2007

Heroes

Mag ik u iets bekennen? Sinds we digitenne aan boord hebben kunnen we de commerciëlen ook ontvangen. Maar uiteraard staat de TV aan boord altijd uit. Behalve heel soms eens voor het journaal of zo. En voor '24' op zondagavond natuurlijk. Hoe moet Jack Bauer de wereld (lees: Amerika) nu redden zonder dat ik hem help door te kijken. Direct daarna is de herhaling van 'Heroes'. Practisch zonder overgang.

Kwam ik me daar per ongeluk toch terecht in nóg een prachtig gemaakte serie, dat kunnen die Amerikanen toch echt wel, over gewone mensen die ineens superhelden worden. Met bijzondere gaven en krachten. Een mooie Fantasy-serie. De uitgangspunten voor de serie zijn natuurlijk absoluut niet realistisch, maar als je er even in mee wilt gaan is het ontzettend leuk om naar te kijken.

7 opvarenden:

Anoniem zei

Series, hoe goed ook, hebben altijd één nadeel: het zijn series! Dus ik begin er niet aan, ik heb per slot al die webloggers al ;-)

Gerhard zei

@aargh: Dit zijn de enige twee doorlopende series die ik volg. Allbei zondagavond laat, dus wel prettig eigenlijk.

Gonda zei

Jaja :-) Ik citeer: "maar uiteraard staat de TV aan boord altijd uit". Er zijn wel een hoop uitzonderingen op die regel :-) Ik zeg niks, hoor, kijk maar lekker naar je series ;-)

V@nM@n zei

Ik kijk zelden TV, alleen op vrijdagavond naar Veronica (TopGear)

Gerhard zei

@Goentah: Haha, jou kan ik niks wijsmaken! Ik zeg alleen dit: ik kan het hele jaar TV kijken, doe het ook graag, maar tijdens die paar weken doe ik liever andere dingen.

@V@nM@n: Inderdaad, ook een leuk programma.

Anoniem zei

Zo doorsnee gezien is de zomer tot nu toe naatje Pet, maar jij hebt wel een klasse-seizoen Gerhard. Lees je ook nog een aardig boek aan boord?

Gerhard zei

@Marius: Ik heb twee boeken gelezen, van Gerald Seymour: 'Traitor's Kiss' en 'The Unknown Soldier'.