zaterdag 18 augustus 2007

Veertien!

Alle onderliggende leeftijden hebben we nu gehad, vanaf vandaag gaan we eens kijken hoe het is om een kind van veertien te hebben!

14 opvarenden:

V@nM@n zei

Proficiat dan...

Anoniem zei

Geluk wensen!

Anoniem zei

gefeliciteerd! dat is vast net zo leuk als de voorgaande jaren.

Anoniem zei

En...
'n nieuw fokje
voor d 'r verjaardag ?

Gefeliciteerd Hella !

Anoniem zei

Ai, ik ben een dag te laat. Maar alsnog gefeliciteerd!

Gerhard zei

Allemaal heel hartelijk bedankt, we hebben een heel fijne dag gehad. En Anders: nee, geen fokje, maar wel een mooie Gill jollenbroek!

Anoniem zei

Ook al een dag te laat. Maarja, je heb nog 264 dagen om ervan te genieten :)
Gefeliciteerd.

Gerhard zei

@Branwen: Je bedoelde natuurlijk 364, maar Hella wees me er fijntjes op dat volgend jaar een schikkeljaar is...

Anoniem zei

ja dan mis je zomaar 100 dagen natuurlijk. ROFLOL Of 99, afhankelijk van hoeveel B gedronken heeft. ;)

Anoniem zei

365 dagen dus :P:P:P nog veel te veel ( ik hou het liever op de jaartelling van branwen ;);))

Anoniem zei

Ik was veel weg het weekend, maar alsnog van harte gefeliciteerd Hella. Als je het bij branwen houdt, word je vroeg oud. ;))

Anoniem zei

Gefeliceerd nog!! Spannend hoor, mijn moeder zal zeggen.....wacht maar tot ze 16 is, dan zijn ze op het ergst.

Anoniem zei

Een vakantie maakt vaak meer uit dan een verjaardag voor wat de ontwikkeling betreft. Maar gefeliciteerd nog!

Anoniem zei

Graag doneer ik op deze plek felicitatie nummer 14! :-)