maandag 13 augustus 2007

Weer terug

We hebben de terugkeer naar huis gisteravond zo lang mogelijk uitgesteld. Eigenlijk een uur of twee te lang, we kwamen in de spoelende regen in de haven aan. Maar goed, een beter en toepasselijker einde van de vakantie kun je je bijna niet voorstellen. Grappig eigenlijk, vanwege de Sneekweek lagen we een week of twee op het Kolmeersland (Starteiland), bijna thuis, maar toch (ver) weg. Geen mail, geen post. Af en toe moet je even van het eiland af, voor boodschappen en zo. Maar ik raak er dan altijd wat onrustig van, net of word je weer het 'gewone' leven ingezogen. En voel je je opgelucht wanneer je het eiland weer onder je voeten hebt. Een paar weken is je leven daar, de wereld heel klein en overzichtelijk.

En nu (helaas) weer naar het werk. E-mail lezen etcetera. En vanavond uw berichten en avonturen. Ik ben er heel nieuwsgierig naar en misschien heb ik u zelfs wel een beetje gemist.

7 opvarenden:

Anoniem zei

Ah ja! Het eilandgevoel. Heerlijk, op z'n tijd wereldvreemd zijn. :)

Welkom terug! Jammer van dat werken, maar voor je het weet zit je weer helemaal in de sleur! ;) :P

Anoniem zei

Welkom terug! Op naar de volgende vakantie.

Anoniem zei

Vakantie is weg, echt weg. Ik moet er niet aan denken om beeldschermen te zien op vakantie, liever zelfs geen mobieltjes. Echt helemaal eruit, heerlijk!

Anoniem zei

Welkom terug!

Anoniem zei

Daarom ben ik ook zo gek op eilandjes. Die kan ik net behappen :-)

Gonda zei

Ook al ben ik niet weggeweest, ik had wel echt vakantiegevoel. Nauwelijks pc (ongeveer evenveel als jij TV kijkt aan boord, hahaa!) en mondjesmaat TV. Ik zit nu nog maar in mijn eerste werkweek, maar de vakantie lijkt al weer eeuwen geleden....
Ik heb het loggen zelf niet gemist, maar moest me wel bedwingen om niet overal te gaan lezen. Ik miste mijn vaste adresjes toch wel...

Gerhard zei

@Goentah: Dan zat je niet veel achter de PC! Hihihi ;-))