dinsdag 9 oktober 2007

De Vrouw met de Gele Parkiet

Eén van de kleinere redenen waarom ik wel een telefoontoestel wilde met een ingebouwde fotocamera, was vanwege de vrouw met de gele parkiet. Ik wilde ze eens op de foto zetten en een praatje maken, omdat het zo'n bijzonder duo is. Heel af en toe kom ik haar tegen op mijn middagwandeling, met een gele parkiet op een stokje, of stijf touwtje. Het beestje zit genietend om zich heen te kijken.

Gistermiddag kwam ik haar weer tegen, de tweede keer in het afgelopen jaar. Mijn camera lag nog op het werk, voor één keer vergeten mee te nemen. De foto houdt u tegoed.

10 opvarenden:

V@nM@n zei

Dat lijkt me inderdaad een foto waard...

Anoniem zei

Zo zag ik laatst op straat een man met een blauwe papegaai op z'n schouder. Die hou je ook tegoed.

Anoniem zei

Ja, dat is niet alledaags. Wat gezegd: je komt ze maar heel af en toe tegen ...

Anoniem zei

Bijzondere mensen, ze laten een stad echt opkleuren.
Koester ze (en maak er foto's van) :)

Anoniem zei

fotograafje nodig? Jij mag me altijd bellen........

Anoniem zei

De Vrouw met de Gele Parkiet. Waanzinnig mooie titel.

Gonda zei

Weer eens wat anders, je parkiet uitlaten...

Gerhard zei

@V@nM@n: Ik doen m'n best. Maar het kan nog even duren dus...

@Cockie: Ik ben benieuwd!

@Marius: Inderdaad.

@GobboE: Ik houd wel van de kleurrijke types.

@Ingeborg: Dat is leuk! Wie weet...

@Puur Kaat: Eigenlijk de enige reden dat ik dit stukje alvast plaatste zonder foto!

@Goentah: En het beest heeft geeneens een halsband om.

Anoniem zei

Is dit nu zo'n typisch logje met een titel die iets fantastisch lijkt in te houden maar waarvan we dra vernemen dat we het hoogtepunt nog doodleuk te goed houden? Nou zeg, daar baal ik wel van. :P

Gerhard zei

@Wenz: oeps... ;-)