vrijdag 26 oktober 2007

In het voorbijgaan

Drie jongens wandelen door het park.

A: "...en dan sluip je snel naar buiten, hopend dat niemand je ziet, en dan kom je een bekende tegen!"
B: "Ja, je vader of zo!!"
A, B en C: "Hahaha!!"

Tijdens het wandelen vang ik in het voorbijgaan wel eens een flard van een gesprek op. Soms echt, soms verzonnen of opgeleukt. Wanneer nodig, voorzien van een beetje context. De rest mag u raden, net als ik.

7 opvarenden:

Anoniem zei

Invullend probeer ik ze voor me te zien. Ik neem aan dat dat niet drie oude kereltjes waren op een bankje in het park?

Anne-Marie zei

A: Môge
B: Môge
A: Auto al klaar?
B: Môge
A: Môge?
B: Môge!
A: Môge
B: Môge

Anoniem zei

Hahaha, Aargh is altijd *zo* leuk he?! :-)

Gerhard zei

@aargh: hah, nee, iets te weinig context dus. Ik heb het iets aangepast!

@Anne-Marie: Haha, zeg je dat ook tegen je studenten?

@Cockie: Hartstikke!

bl@nkie zei

Ik kan me er wel een voorstelling bij maken ja.. waar sluip je naar buiten, meestal ergens waar je niet gezien wilt worden en vooral niet door je vader. Uuuuhhh de Wallen in Amsterdam, de uitgang van het Stadion de Kuip in Rotterdam... moet ik verder gaan? ;-)

V@nM@n zei

Kom je net je pa tegen die straal bezopen uit de kroeg komt...

Anoniem zei

Grinnik. :D